Thursday, March 15, 2007

Cornelias hus

Nå er det vår i butikken Cornelias Hus. De har masse fristende blomster, både vårløker som sneklokker,perleblomst, hvite små tulipaner og ranunkler og myrt og oliventre. Dessuten er de jo så flinke til å presentere varene. Og gaver blir pakket så fint at de nesten ikke kan åpnes. Skrinet er fra Covent Garden, og er kjøpt på andre sida av gata. (Jeg husker ikke hva den butikken heter., noe med interiør...) Jeg kjøpte meg myrt og to grønne glass, men så kom jeg på at farmor har jo bursdag i morgen, så gikk jeg tilbake å kjøpte ranunkler og oliventre også. Artig å gi bort så fine gaver!




4 comments:

Anonymous said...

Tenk å få en sååå flott gave. Hun er heldig, bestemoren din!

Ellie said...

Takk for besøket på bloggen min! Her var det mye inspirasjon å hente. Nydelige planter, og det blir jo ekstra stas når de er så flott pakket inn! Ha en god dag!

♥ Pia... said...

Hejsan...tack för besöket i mitt vardagsrumm...så fine och rare ord du skrev till mej...tack...de var väldigt söta och fina blommor förstår om du köpte en hel del..jag tycker att norska och danska affärer är nåt alldelles otroligt härliga...nu bor jag inte så långt från norska gränsen.. men det blir inte att man åker över så ofta...vilket jag vill..ha det så gött i helgen....PIA

Stina said...

Åh, så fint och mysigt. Kram Stina