Friday, April 27, 2007

Shopping

Tusen takk for alle gode råd for shoppingturen min til Oslo. Jeg får kvittere med å vise frem noen av funnene mine.
Først noen nostalgiske stoffer fra Kathrines Quiltestue. Jeg falt så fullstendig for stoffet til høyre, tror kanskje mora mi hadde en kjole i noe lignende stoff da jeg var lita. Det er rart med barndomsminner hvor mye de betyr.

Et smykkeskrin til dattera mi fant jeg på butikken "Ting med Sjel" i Henrik Ibsens gate, (tidligere Drammensveien.) Jeg synes dette både var stilig og veldig lurt innredet.



Så til slutt grått linstoff fra Åhlens og et bånd fra Country Chic som jeg skal bruke til noen stoler.

Ja, ja jeg har fått nok av traving i butikker for ei stund jeg nå, hjemme er best det er i hvert fall sikkert!

1 comment:

n o r d i n g å r d e n said...

Vilka underbara tyger och sånt vackert smyckesskrin!!! Mari.